Σοβαρούς τριγμούς στη δημοτική αρχή Αηδόνη προκάλεσε η σημερινή παραίτηση της αντιδημάρχου Παλλήνης Ασπασίας Τζιτζικάκη και η ταυτόχρονη ανεξαρτητοποίηση της από τον συνδυασμό του νυν δημάρχου Παλλήνης.
Με ανακοίνωση της στα κοινωνικά δίκτυα εξαπολύει σφοδρή επίθεση κατά της σημερινής δημοτικής αρχής Παλλήνης.
Η ανεξαρτητοποίηση Τζιτζικάκη έρχεται σε συνέχεια αυτής της Κακαμπούκη, με ταυτόχρονη παραίτηση από την αντιδημαρχία.
Και οι δύο πλέον ανεξάρτητες δημοτικοί σύμβουλοι, που προέρχονταν με μεταγραφή από την παράταξη του Θ. Ζούτσου, όπου είχαν μεταπηδήσει στην παράταξη Αηδόνη λίγο πριν τις εκλογές του 2023.
Να θυμίσουμε πως είχε παραιτηθεί και ο τότε αντιδήμαρχος Κούτρας, χωρίς να ανεξαρτητοποιηθεί όμως, προερχόμενος και αυτός από την παράταξη Ζούτσου.
Το εντυπωσιακό είναι πως παρά τις συνεχείς ανεξαρτητοποιήσεις και παραιτήσεις μελών της δημοτικής αρχής Αηδόνη, η μείζονα αντιπολίτευση του δήμου δεν δείχνει ικανή να απορροφήσει τη φθορά της δημοτικής αρχής, αφού ομολογουμένως τρέχει πίσω από τις εξελίξεις στον δήμο, μη μπορώντας να κάνει ουσιαστική και δομική αντιπολίτευση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση Τζιτζικάκη:
«Αγαπημένοι μου φίλοι μου,
Γνωριζόμαστε χρόνια πια. Και γνωρίζετε πως σας μιλάω πάντα από την καρδιά μου.
Αυτή ήταν πάντοτε η βάση της σχέσης εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει.
Γι’ αυτό και σήμερα σας μιλώ με καθαρή συνείδηση και απόλυτη βεβαιότητα για την απόφαση που ανακοινώνω.
Με απόλυτη ευθύνη απέναντι σας, υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση της Αντιδημάρχου Παιδείας και δηλώνω την ανεξαρτητοποίηση μου από την δημοτική παράταξη ”Έξυπνη και Ανθρώπινη Πόλη”
Το 2023 αποφάσισα να συμμετάσχω σε μια προσπάθεια που πίστεψα ότι θα μπορούσε να φέρει μια διαφορετική αντίληψη στην διοίκηση του Δήμου Παλλήνης.
Πιστεψα σε μια αυτοδιοίκηση συμμετοχική, ανοιχτή, δημοκρατική, με αξιοκρατία, διαφάνεια και ουσιαστική σύνθεση απόψεων.
Αυτά μας υποσχέθηκε ο Χρήστος Αηδονης.
Δυστυχώς η πραγματικότητα διέψευσε αυτές τις προσδοκίες. Και γι’ αυτό νιώθω την ανάγκη να λογοδοτησω απέναντι σας.
Η απόφαση μου δεν αποτελεί προϊόν μιας συγκυριακής διαφωνίας. Είναι το συμπέρασμα μιας μακράς και επιμονής προσπάθειας να υπηρετήσω τον θεσμικό μου ρόλο μέσα σε ένα περιβάλλον που σταδιακά απομακρυνόταν από τις παραπάνω αρχές για τις οποίες ζήτησα την στήριξη σας και δεσμεύθηκα να υπηρετώ.
Δεν αποχωρώ από μια θέση.
Αποχωρώ από μια αντίληψη διοίκησης που έχει εξαντλήσει τα όρια της.
Μια αντίληψη βαθιά συγκεντρωτική, όπου οι αποφάσεις λαμβάνονται από έναν στενό κύκλο προσώπων. Ακόμα και ο διάλογος γίνεται προσχηματικά, όταν ο κόμπος φτάσει στο χτένι, και ποτέ ουσιαστικά.
Οι αντιδήμαρχοι και οι δημοτικοί σύμβουλοι καλούνται συχνά να διαχειριστούν ευθύνες χωρίς να διαθέτουν τα απαραίτητα εργαλεία, τις προϋποθέσεις και την υποστήριξη για να τις ασκήσουν αποτελεσματικά.
Και όταν αυτά τα ζητήματα επισημαίνονται, συχνά αντιμετωπίζονται ως προβλήματα εκείνοι που τα αναδεικνύουν , και όχι τα ίδια τα προβλήματα. Όταν η σιωπή επιβραβεύεται και ο προβληματισμός αποθαρρύνεται, τότε το πρόβλημα δεν είναι λειτουργικό. Είναι βαθιά πολιτικό.
Ακόμα και μετά την πρόσφατη δημόσια διαφωνία δίκη μου και συναδέλφων για επιλογές της διοίκησης δεν προτάθηκε ο διάλογος, αλλά οι διαρροές.
Όλα κάτω από το χαλί.
Η σκόνη πια το σήκωσε.
Για εμένα , η σιωπή είναι συνενοχή στη διαιώνιση αυτής της κατάστασης.
Μια κατάσταση, που δεν φέρει και τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην Ανθούσα, στον Γέρακα, και την Παλληνη.
Καμία εξέλιξη σε υποδομές, καθημερινότητα, ποιότητα ζωής.
Η απόσταση ανάμεσα στις εξαγγελίες και στα αποτελέσματα είναι πλέον χαώδης. Οι εργαζόμενοι του Δήμου δίνουν καθημερινά μάχες κάτω από δύσκολες συνθήκες και οι δημότες δικαιούνται πολύ περισσότερα από διαρκείς δικαιολογίες, και επικοινωνιακές διαχειρίσεις και μεταθέσεις ευθυνών.
Η εμπιστοσύνη των πολιτών δεν είναι ένα ανεξάντλητο κεφάλαιο.
Ένας Δήμος δεν μπορεί να πορεύεται με μοναδικό σχέδιο τη διαχείριση της εικόνας και του προσωπικού προφίλ του Δημάρχου.
Οφείλει να παράγει έργο, να δίνει λύσεις, να σχεδιάζει το μέλλον και να λογοδοτεί για τα αποτελέσματα του.
Η σχέση εμπιστοσύνης που έχω χτίσει μαζί σας δεν μου επιτρέπει να προσποιούμαι ότι όλα βαίνουν καλώς. Και πιστέψτε με από την δουλειά μου ξέρω καλά τι σημαίνει προσποίηση.
Έμαθα στη ζωή μου να εκτίθεμαι δημόσια για όσα πιστεύω, Και σήμερα πιστεύω βαθιά ότι ο Δήμος μας παραμένει στάσιμος, χάνοντας χρόνο, ευκαιρίες και δυναμική, εγκλωβισμένος σε μια διοίκηση που αδυνατεί να μετατρέψει τις υποσχέσεις σε αποτέλεσμα.
Γνωρίζω ότι κάποιοι θα μιλήσουν για το ”δις εξαμαρτείν ”. Δεν θα διαφωνήσω με τη σκέψη τους. Προτιμώ, όμως, το κόστος της αλήθειας από την άνεση της σιωπής.
Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη, αλλά και το κόστος των επιλογών μου.
Γιατί προτιμώ να κριθώ για το θάρρος να φύγω όταν το επιβάλλει η συνείδηση μου, παρά για την σιωπή μου ενώ γνώριζα, ενώ βιώνω αυτά που βιώνετε και εσείς. Γιατί πάνω απ’ όλα είμαστε πολίτες αυτού του τόπου.
Αποχωρώ με βαθιά ανησυχία για την πορεία του Δήμου Παλλήνης.
Παραμένω παρούσα στα δημοτικά πράγματα, πίστη στην εντολή που μου έδωσαν οι πολίτες και αποφασισμένη να συνεχίσω να υπηρετώ τον τόπο με ανεξαρτησία, ειλικρίνεια και αίσθημα ευθύνης.
Ο Δήμος Παλλήνης αξίζει περισσότερα».
Με εκτίμηση
Ασπασία Τζιτζικακη
Ανεξαρτητη Δημοτική Σύμβουλος
Δήμου Παλλήνης
25/6/2026